zondag 11 april 2010

It's my party....

Er zijn van die dagen
Momenten
Dat ik wel
Met Mezelf wil trouwen

Geen vragen
Gewoon zo compleet
Blij en stromend
Vol vertrouwen

Niet nu, maar als dat zo is
En voor langere tijd
Dan trakteer ik
Al mijn geliefden
Op restaurant 'Tien'

De wijn vloeit rijkelijk
Het eten is subliem
Iedereen kan vrijuit genieten
Het is zo ultiem!

Dan schenk ik mij een geweldige ring
Met amethyst
En spreek ik hardop
Mijn geloftes uit:
-Als je toch eens wist-
'Hoeveel ik van Hem en
Mezelf houd'
Met glanzende
Ogen, haren en huid
'Dat ik het verdien
Dat alles is van goud'
Zoals te zien
'Dat ik écht kan voelen,
Een levend voorbeeld mag zijn
Van wat ze
Met leven bedoelen'...

1 opmerking:

Anoniem zei

Aan het water

Met jou
luchtig en los
kletsend over avonturen
en leuke ervaringen
genietend van lucht en water

En ook soepel duikend
naar die andere wereld
onder water
Een open gesprek over
twijfels en zijn
toen, nu en later

Onder water
waar de natuurlijke weerstand
van het water
voor ons verdwijnt
door de dragende kracht
van veiligheid en vertrouwen

Ben ik gelukkig
met jou
verbonden
aan het water